CONTENT STRATEGI TIL AT AKTIVERE DIN MÅLGRUPPE
Native content på din hjemmeside udgør ca. ⅓ af din SEO-rangering. På søgeordsniveau kan en virksomhed virkelig have indflydelse på content oprettelse. Vi gør brug af en enorm mængde planlægning af content strategi, når det drejer sig om målretning mod enkelte europæiske lande. I årenes løb har vi samlet et stort netværk af native forfattere til alle europæiske lande.
LÆR NOGET MERE OM VORES STRATEGIER
FAQ SIDER
FAQ -sider bringer en masse SEO -fordele med sig. For det første hjælper de dig med at forbedre din placering på bestemte søgeord, fordi Google meget vel kunne begynde at vurdere dig som en autoritet vedrørende emnerne. For det andet får FAQ-siden generelt meget trafik. På denne måde kan vi sikre regelmæssig trafik til din platform. Derudover giver de dig en chance for at blive fremvist i de udvalgte søge snippets på Google.
PILLAR SIDER
Den næste type side er pillar sider, også kendt som grundstens content. Disse sider er normalt meget lange, omkring 2000 ord, informative sider. Vi bruger disse pillar sider til at rangere med særligt konkurrencedygtige søgeord. Pillar sider linker også til andre relevante sider, der deler det samme søgeord, f.eks. FAQ sider og landing pages. Apropos landing pages, så lad os gå videre til den næste sidetype.
LANDING PAGES
Når vi skriver landing pages, tager vi formatet på en pillar side og lægger det i et mindre kasse. Denne slags sider er baseret på kategorier fra din webshop eller lokale søgeforespørgsler vedrørende din platform. De landing pages, vi skriver, indeholder en mængde ord, der spænder fra 400 til 600. Det hele afhænger af mængden af konkurrence.
VIDENBASE
Endelig, når du er aktiv i en sektor med mange feltslang, er en vidensbase måske vejen frem. Disse SEO-guldminer er en glimrende måde at tiltrække mere trafik og få leads med højere værdi. Din typiske vidensbase består af en oversigtsside og omkring 200 ord pr. emne på alle undersider.